Dong fu ren

The Arch

T'ang Shushuen · 1968 · 95'

Programa: De bell nou. La restauració del mes.

Dong fu ren The Arch

Domingo 1 Noviembre 2026 · 21:00

Sala Chomón

calendario

Miércoles 4 Noviembre 2026 · 21:00

Sala Laya

calendario

Miércoles 11 Noviembre 2026 · 21:00

Sala Laya

calendario

Viernes 20 Noviembre 2026 · 21:00

Sala Laya

calendario

Ficha técnica

Dirección T'ang Shushuen
Interpretación Lisa Lu, Roy Chiao, Hilda Chou.
Producción Hong Kong
Año 1968
Versión VOSC (Versió original amb subtítols en català), Subtítols adaptats per a persones sordes i persones amb discapacitat auditiva
Duración 95'
Formato DCP

Basada en un conte popular xinès, aquesta reflexió sobre els rols de gènere a la societat tradicional xinesa retrata el conflicte íntim d'una dona atrapada entre el desig i el deure.

Amb una fotografia de bellesa captivadora, el film aconsegueix fusionar la tradició estètica xinesa amb una sensibilitat cinematogràfica moderna i de gran influència europea.

Dècades després d’estrenar-se amb una rebuda discreta, avui torna a brillar amb tota la seva intensitat gràcies a la recent restauració de l’M+ Museum de Hong Kong.

 

M+Museum

The Arch és un dels films inclosos a M+ Restored, una iniciativa que compta amb el suport de Chanel, soci principal de M+.

Ciclos que han programado este film

Sesiones
Miércoles 4 Noviembre 2026 · 21:00   Domingo 1 Noviembre 2026 · 21:00   Miércoles 11 Noviembre 2026 · 21:00   Viernes 20 Noviembre 2026 · 21:00